https%3A%2F%2F36.media.tumblr.com%2F8a1c746d0eab22712eb17d53ecb18a93%2Ftumblr_nvm2lzMViY1rq03t7o1_1280

Selena Gomez新專輯【Revival】第三首主打單曲"Me & The Rhythm"於2015年10月2日發行。

 

Selena Gomez - Me & The Rhythm (Audio)

 

Selena Gomez - Me & The Rhythm 中英歌詞

[Verse 1] [主歌1]

Ooh, the rhythm takes you over

噢,讓愛情的音樂節奏引導你

Takes you to a different place

帶領你到一個不一樣的地方

A different space

一個不樣的空間

Ooh, the smoke is getting closer

噢,煙霧越來越靠近

I can feel our young blood race

我可以感覺到我們年輕的血液在流動

Through cityscapes

穿梭在城市的每個角落

 

[Pre-Chorus] [導歌]

And everybody wants to be touched

每個人都渴望被觸碰

Everybody wants to get some

每個人都想要些什麼

But don't you play a song about love

但你何不放一首情歌

When I move my body

當我擺動我的身軀

I don't have to talk about none

我不用談論虛無

Let the chemicals do its stuff

讓愛情起化學作用充滿全身

'Til the energy is too much

直到多到受不了

 

[Chorus] [副歌]

Yeah, all I need

耶,我所需要的

Is the rhythm

是節奏

Me and the rhythm

只有我和愛情節奏

Nothing between

沒有任何阻擋著我們

Yeah, the rhythm

耶,節奏

Me and the rhythm

我和愛情節奏

And I know, I know, I know

而我知道,我知道,我知道

I can't fight it

我無法反抗他

I won't, I won't, I won't

我不會,我不會,我不會,

Deny it

拒絕他

Oh no, oh no, oh no

噢不,噢不,噢不

I'd be lying

我是在說謊

If I said I didn't need

如果我說我不需要

Yeah, the rhythm

耶,節奏

Me and the rhythm

我和愛情節奏

 

[Verse 2] [主歌2]

Ooh, I start to feel it now

噢,我開始感覺到

Feeling like I'm truly free

感覺我真的能自由自在

I'm free in me

自在的做我自己

Ooh, the heat's a common ground

噢,我們都會感受到熱情

No matter what's your history

無論你有怎樣的經歷

Be free with me, oh

和我一起自由享受,噢

 

[Pre-Chorus] [導歌]

And everybody wants to be touched

每個人都渴望被觸碰

Everybody wants to get some

每個人都想要些什麼

But don't you play a song about love

但你何不放一首情歌

When I move my body

當我擺動我的身軀

I don't have to talk about none

我不用談論虛無

Let the chemicals do its stuff

讓愛情起化學作用充滿全身

'Til the energy is too much

直到多到受不了

 

[Chorus] [副歌]

Yeah, all I need

耶,我所需要的

Is the rhythm

是節奏

Me and the rhythm

只有我和愛情節奏

Nothing between

沒有任何阻擋著我們

Yeah, the rhythm

耶,節奏

Me and the rhythm

我和愛情節奏

And I know, I know, I know

而我知道,我知道,我知道

I can't fight it

我無法反抗他

I won't, I won't, I won't

我不會,我不會,我不會,

Deny it

拒絕他

Oh no, oh no, oh no

噢不,噢不,噢不

I'd be lying

我是在說謊

If I said I didn't need

如果我說我不需要

Yeah, the rhythm

耶,節奏

Me and the rhythm

我和愛情節奏

 

[Bridge] [橋段/間奏]

If you feel like you're the spark

如果你覺得自己是愛情火花

Then come out of the dark

那就從黑暗中現身

If you feel like you're the spark

如果你覺得自己是愛情火花

Then come out of the dark

那就從黑暗中現身

If you feel like you're the spark

如果你覺得自己是愛情火花

Then come out of the dark

那就從黑暗中現身

If you feel like you're the spark

如果你覺得自己是愛情火花

Then come out of the dark

那就從黑暗中現身

 

[Chorus] [副歌]

Yeah, all I need

耶,我所需要的

Is the rhythm

是節奏

Me and the rhythm

只有我和愛情節奏

Nothing between

沒有任何阻擋著我們

Yeah, the rhythm

耶,節奏

Me and the rhythm

我和愛情節奏

And I know, I know, I know

而我知道,我知道,我知道

I can't fight it

我無法反抗他

I won't, I won't, I won't

我不會,我不會,我不會,

Deny it

拒絕他

Oh no, oh no, oh no

噢不,噢不,噢不

I'd be lying

我是在說謊

If I said I didn't need

如果我說我不需要

Yeah, the rhythm

耶,節奏

Me and the rhythm

我和愛情節奏

 

※翻譯僅供參考,歡迎留言指教※

 

新專輯【Revival】資訊:

席琳娜2015年新專輯【Revival】資訊整理

 

https%3A%2F%2F41.media.tumblr.com%2F8cb75f38e32b5c9304434d84e08aede6%2Ftumblr_nvkisbtY171rq03t7o1  

 

arrow
arrow

    SelenatorsTW 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()